[O2] Błąd 18617 Engine Coolant Sensor on Radiator Outlet

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mizer78
    Classic
    • 2014
    • 1

    [O2] Błąd 18617 Engine Coolant Sensor on Radiator Outlet

    non stop :P

    [ Dodano: Sob 01 Lut, 14 19:56 ]
    tylko wszyscy bardzo nieśmiali się zrobili :|
  • amdek
    Classic
    • 2013
    • 8

    #2
    [O2] Błąd 18617 Engine Coolant Sensor on Radiator Outlet

    Witam,
    Wczoraj podłączyłem się do swojego autka VCDS-em i znalazłem błąd jak w temacie oraz na fotce poniżej

    wykasowałem go żeby sprawdzić czy pojawi się ponownie. Dziś żona pojechała do miasta i jak wróciła to sprawdziłem czy coś jest no i znów się pojawiło tym razem z innymi wartościami (ale wydaje mi się że nie one są akurat istotne).
    Log z dziś:


    Co może być przyczyną tego problemu i czy można z tym jeździć czy trzeba coś zacząć działać?

    Pozdrawiam
    Krzysiek
    Krzysiek

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Bład jest zwiazany z czujnikiem temperatury ktory jest na wyjsciu chlodnicy - termowłacznik wentylatorów.
      Zanim go wymienisz... sprawdz kabelek oraz wtyczke do niego.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • amdek
        Classic
        • 2013
        • 8

        #4
        Gdzie to tałatajstwo znaleźć?
        Czy to to co na zdjęciu?


        Czy jazda z tym uszkodzeniem jest niebezpieczna w sensie że coś się może stać, czy mogę auta nie odpalić, czy mogę spokojnie jeździć?
        Krzysiek

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Nie to nie to... tamten czujnik jest przy chlodnicy.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • amdek
            Classic
            • 2013
            • 8

            #6
            Byłem oglądałem tą chłodnicę ale nie mogę tego namierzyć. On jest po lewej czy prawej stronie i u dołu czy u góry?
            Tam jest wszystko zabudowane i ciężko cokolwiek zobaczyć jest.

            A jeszcze przed chwilą odpaliłem samochód i sprawdziłem co się dzieje w komorze silnika to okazuje się że na zimnym silniku, bez włączonych nawiewów wewnątrz samochodu, pracuje ten większy wentylator na chłodnicy, ten mniejszy nie.


            UPDATE:
            Problem został rozwiązany. Faktycznie padł czujnik znajdujący się w chłodnicy po prawej stronie u dołu. Temperatura jaką wskazywał oscylowała wokół -34 stopnie Celsjusza w momencie kiedy na dworze było +17
            Krzysiek

            Komentarz

            Pracuję...